LICENCJONOWANE BIURO OBROTU NIERUCHOMOSCIAMI - BEZPIECZNE TRANSAKCJE

Praca

“CAPITAL HOME Nieruchomości” to silnie rozwijająca się  grupa profesjonalnych, licencjonowanych biur pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Jesteśmy częścią grupy CAPITAL HOME Sp z o.o. która  specjalizuje specjalizuje się w doradztwie finansowym dla Klientów Indywidualnych oraz Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Działamy na terenie województw:  lubuskiego oraz zachodniopomorskiego. Nasze biura zlokalizowane są w  Szczecinie i Gorzowie Wlkp..
Nasi Klienci cenią nas za profesjonalne podejście do wykonywanej pracy, indywidualne traktowanie każdej transakcji oraz przede wszystkim skuteczność.


W obsługę naszych klientów wkładamy ogromne zaangażowanie. Z energią podejmujemy się kolejnych wyzwań, a w celu dalszego rozwoju działalności i nieprzerwanego oferowania naszych usług na najwyższym poziomie, pilnie poszukujemy kandydatów gotowych podjąć ambitną karierę na stanowisku:


Doradca ds. Nieruchomości do oddziału w Gorzowie Wlkp.

Miejsce pracy: Gorzów Wlkp.

Region: Lubuskie


Opis stanowiska:
Aktualnie poszukujemy Doradców do spraw nieruchomości. Do obowiązków pracownika na w.w. stanowisku należało będzie poszukiwanie nowych zleceń sprzedaży/wynajmu nieruchomości, profesjonalna obsługa klienta popytowego i podażowego, profesjonalne prezentowanie nieruchomości. Doradca do spraw nieruchomości to mobilna wizytówka Naszej Agencji, która dba o bezpieczeństwo transakcji oraz służy pomocą w znalezieniu idealnej nieruchomości dla klienta.
Jeśli jesteś ambitną osobą, posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta i nie boisz się wyzwań, z chęcią przyjmiemy Cię do naszego zespołu!

Oczekujemy:
  • minimum średniego wykształcenia
  • wysokiego poziomu kultury osobistej
  • dyspozycyjności i umiejętności efektywnego zarządzania czasem
  • wytrwałości w dążeniu do osiągnięcia postawionych sobie celów
  • wysokich umiejętności interpersonalnych - łatwości w nawiązywaniu kontaktów
  • odpowiedzialności za wykonywaną pracę
  • posiadania prawa jazdy kat. B oraz własnego samochodu
  • mile widziane będzie doświadczenie w obsłudze klienta.
  • zarejestrowanej działalności gospodarczej lub chęć założenia

Oferujemy:
  • pracę w stabilnej i ciągle rozwijającej się Agencji Nieruchomości 
  • dodatkowe wynagrodzenie dzięki sprzedaży usług partnerów Capital Home Nieruchomości
  • system praktycznych szkoleń, wspierających rozwój pracowników
  • wszelkie narzędzia, niezbędne do wykonywania pracy  na w.w. stanowisku
  • korzystne wynagrodzenie prowizje zależne od   wyników pracy
  • elastyczne godziny pracy
  • pracę opartą o sprawdzone wewnętrzne standardy firmy
  • know how
  • przyjazną i koleżeńską atmosferę pracy gwarantującą brak monotonii

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez CAPITAL HOME  sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie ".

Aktualnie na stronie 761 ofert. Pozostałe oferty w biurze.
ZAWARTOŚĆ NOTATNIKA Brak ofert w notatniku
Ofera została dodana do notatnika